DergiPark logo
  • English
    Turkish English
  • Admin Panel User Panel Coordinator of Scientific Publishing Panel My Journals My Research My Followers Profile
    Logout
  • Login
DergiPark logo

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Volume: 7 Issue: 13, 6/1/14

Year: 2014

Research Article

 

1. ALGILANAN FİYAT İLE TÜKETİCİ GÜVENİ ARASINDA ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN ARACI ETKİSİ: BANKACILIK VE GSM SEKTÖRLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

Fatih Koç , Nihat Kaya , Volkan Özbek , M. Emin Akkılıç

Page : 1-26
Add To My Library
Create Research
PDF

 

2. ETKİNLİK SPONSORLUĞU İLE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE MARKA FARKINDALIĞININ ARACI ROLÜ

Nimet Açar

Page : 27-44
Add To My Library
Create Research
PDF

 

3. SAĞLIK SEKTÖRÜNDE ÇAĞRI MERKEZİ TEMSİLCİLERİNİN DAVRANIŞLARINA İLİŞKİN TÜKETİCİ BEKLENTİLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA

Sezer Korkmaz

Page : 45-68
Add To My Library
Create Research
PDF

 

4. BİR ŞEHRİN MARKALAŞMASININ YAŞAYANLARIN MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİNİN ARAŞTIRILMASI

Senem Ergan , Selay Giray , Ayşe Akyol

Page : 69-92
Add To My Library
Create Research
PDF
       
  • Archive
    • Volume: 6 Issue: 11, 6/1/13
    • Volume: 6 Issue: 12, 12/1/13
    • Volume: 7 Issue: 13, 6/1/14
    • Volume: 7 Issue: 14, 12/1/14
    • Volume: 8 Issue: 15, 6/1/15